Política

Un día encontré a mi mente por la calle, y la invité a un café.

Tuvimos una aburrida conversación en la que cada uno sabía la respuesta de las preguntas que hacía el otro. Luego mi mente me dijo cállate, y yo le dije que no.

Entonces me convertí en un real hipócrita, porque lo que pensaba y lo que hacía era diferente. Y me hice militante.

11 persona(s) gritando:

[Eddy Designs] said...

Pues no era para tanto.

Para eso no me contento

[Eddy Designs] Don´t worry, be happy

Geni Solà said...

Molt bé, Nil! Almenys, tu m'entens. Però, em preocupa molt una cosa: exactament en quina línia acabaria la introducció? I el desenllaç? És obert o tancat? :)

Kekos said...

És un desenllaç amb doble tirabuixó enrere.

Geni Solà said...

Sí, sí, però no despistis... i la introducció què? Eh? Vols dir que no has volgut fer un flashforward, i t'ha quedat un dejà vú?

Kekos said...

En el tirabuixó enrere he fet una paràbola i he fet un déjà vu disfressat de flashforward i amb perruca de color rogenc

Geni Solà said...

D'acord, em rendeixo! El punt és teu!
Fins demà!

Kekos said...

Set, and match.
Costeytogt win.

Arnau said...

Estas com una puta cabra...

Kekos said...

I no és genial? :D

Elisabet said...

No sé com t'ho fas però m'encanta!

La frase "en la que cada uno sabía la respuesta..." (línea 2-3) queda una mica forçada :S

Tot i així, m'encanta! :p

Mònica Cervera said...

Nil, cada dia em sorprens més :)

Creative Commons License
obra de http://nomegustalaverdura.blogspot.com/ està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Compartir Igual 3.0 Espanya de Creative Commons